Dålig uppdatering och rädsla inför morgondagen.

Tja.
Inte hunnit eller orkat uppdatera.
Men igår blev det att komma tillbaka till skolan igen. Det blev ingen redovisning. EHHEE..
Det snöade också, INTE OKEJ, ALLS.
Gitarrlektion och skriva engelska a bok recession för HP 1 boken. Och få ryck för att internet inte funkade..
Idag blev det skola, cyklade och träffade min ena rumskamrat på påsklägret, läste en bok 
spelade gitarr och skrev två raders not stycke på VG- nivå som skall lämnas in på fredag.
Nu ska jag plugga matte innan jag går och lägger mig.
Imorgon blir det skola, nationellt prov i matte del B, SO redovisningen skall göras,
danslektion med rep inför nästa vecka, Info kväll på gymnasium och sedan plugga inför musikprovet på fredag!
Japp, mycket på gång... och jag är asrädd för att faila i morgon på matten...! :(
Puss och hoppas ni har det bra. ♥

Kommentarer
Postat av: ANNA'S FOTO

Sv: tack för tipset ska försöka fixa ihop ett inlägg om det :)

2011-05-05 @ 21:56:26
URL: http://annasfoto.webblogg.se/
Postat av: ylva

Sv: tackar :D

2011-05-05 @ 22:24:03
URL: http://ylvahelena.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0