Intagningsprov och jobbig träningsvärk.

Hello.
Förlåt att jag inte bloggade igår, men orkade inte. Somnade i alla fall i tid igår kväll.
Men vaknade aptidigt idag och även igår morse  WIHO. ;<
Har även haft den jobbigaste träningsvärken någonsin i mitt liv idag och mått sådär och ändå varit i skolan.
Tur att man har fina vänner som kan få en på gott humör! :)

Igår - Fixade jag mig fin för en gångs skull, mötte en fin vän på torget.
Köpte frukost från donken, tog bussen till gymnasiet där jag vill gå.
Letade efter vart min vän skulle ha teater prov och sedan vart jag själv skulle vara.
Kände igen endel vänner, dansprov i två timmar, gick okej. Blev vän/bekant med tre nya personer :)
käkade med tre st, gick runt med dom innan intervjun.
Var först ut och blev intervjuad av balettläraren som verkade positiv om att jag skulle gå där.
Slutade aptidigt med stannade kvar och pratade med de som väntade på sin tur :)
Vi får se om jag kommer in eller inte :D
Var med samma person som på morgonen på eftermiddagen och pratade om proven.
Fikade på ett mysigt cafe och sedan drog hon och då hade jag gitarrlektion.

Nu har jag fullt upp med läxor. Ska försöka fixa tidsinställda inlägg inför helgen o.s.v
Hare gött! Puss och kram ♥

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0