Sorg, glädje och speciella dagar.

Hello!
Har inte kunnat uppdatera p.g.a min dator inte är snäll och att jag knappt varit hemma.
Men i onsdags blev det som sagt bal, först fotande utomhus, sen lite middag. Tillslut dans till runt 23.45
Folk var som djur och det var mycket svett. Kunde dock inte sova något sen på hela natten.
I torsdags blev det 3-kamp mellan alla olika 9:onde klassare. Vi vann på dragkampen.
Lyckades dock skada mitt knä lite mer än vad det redan är. Sedan blev det avslutningsmiddag.
Lärarna sjöng två fina sånger till oss ;)
Sedan blev det att fixa blommor till lärarna, baka cupcakes, fixa naglar och fixa inför fredagen.
Allt detta trots väldigt mycket åska. D:
Igår på fredagen blev det först att fixa sig, dra till en vän och fixa sig lite mer, gå på lillasysters skolavslutning, fika en allra sista gång med min klass, fota med klassen och sedan dra till kyrkan för skolavslutning med klassen och 9c :)
Grät bara lite, fick mycket blommor och gav kramar till många för jag kommer att sakna dem!
Slutade med att min vita kofta var full brunkräm på ena axeln.
Men till 9a! JAG KOMMER ATT SAKNA ER SOM BARA DEN.
Sedan drog jag hem med familjen, farmor och farfar och fikade. Fick en fin Kosta Boda skål då!
Sedan lite tv-spel för vila, sedan drog farmor och farfar och sist blev det pizza.
Vid 4 drog jag till stan för att träffa Oscar en liten stund :)
Drog hem efter ett bra tag och mötte bröderna i dörren och körde ut mig med en gång.
Senare (Då jag återfått energi) var jag med de numera f.d klasskamraterna Johan, Pontus och Mikael.
.Blev att lyssna på Vidar och Dead and the living på torget.Även att flumma med dem och Adam!
Tack förkvällen hörni! Träffade även mycket folk som jag kände! Blev att dra hem sent och se på film.
Äh, nu skall jag fixa för grillning idag med trevligt folk. Hejdå :) 

PS! till folk som har lovat bilder, kommer senast onsdag på FB, måste hinna och rensa genom allt! D:

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Waahh hh h, förlåt för sent svar, har haft så mycket att göra med lägenheten på senste tiden ;A;



sv: det har gått bra att flytta, kommer dock att söka efter ny lägenhet ganska snart, haha!

2011-06-11 @ 15:03:17
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: visst är den fin :D

gör du idag då?

2011-06-11 @ 23:53:46
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: claudia

Anmäl dig gärna till dagens blogg http://claudialovgren.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-1.html#comment

2011-06-11 @ 23:57:30
URL: http://claudialovgren.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0