Skönt att åka bort någonstans, men skönt att vara hemma.

Hello hello!
Tidsinställda inlägg sedan söndag. Mest för att jag visste att jag inte skulle orka blogga!
Har dock haft med datorn för att slippa mejlbombning...
Har varit i en stuga utanför Sjötorp och åkt runt lite här och var.
Bilder kommer! Men idag blev det att åka hem, och först blev det att shoppa i Örebro.
Har haft kul, blivit rätt solbränd (fult också), åkt till Mariestad, Karlsborg, Sjötorp. 
Det har dock blivit många promenader, mycket film och musik och varit mycket varmt!
Har även varit rätt brutal mot flugor och getingar. Såg en monsterstor geting. USCH.

Men nu är jag hemma, supertrött & förvirrad med jobbig solbränna och mår inte så bra.
Skulle egentligen varit och firat en vän, men kände mig för dålig,
dessutom kom jag hem 40 min innan allt började.. Sorry people!
Hoppas ni har haft en bra dag! Good bye! ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

jag har oxå skaffat as ful bränna D:

2011-07-03 @ 22:42:28
URL: http://dyingangel.blogg.se/
Postat av: Josefine

Måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-12 @ 15:23:46
URL: http://djurförsäkring.net

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0