Fint väder! Dags att påbörja träningen!

Tja, satt och tjata på att solen inte dök fram så ofta med en vän igårkväll.
Och se! SOLEN KOM FRAM TILLSLUT! :D

Dessutom, har jag bestämt mig för att bli hälsosammare, starkare och få bättre kondition.
I alla fall i lagom tid tills skolan börjar, kommer att träna/dansa jätte ofta då.
Det är lite bättre om jag förbereder kroppen på det lite i förväg :D
Fast det värsta är ju att mina knän är inte alltid så snälla mot mig.
Så nu måste jag tejpa ena knät och ha knäskydd på det andra.
Måste säkert uppsöka läkare igen för knäna, det blev ju bättre ett tag förra gången,
Fast senare tappade jag ner på träningen, inte bra gjort. Känner mig rätt defekt.
Någon som har ett tips?

Vi får se! :)
Ska ut och springa nu. Dessutom kommer länkningar ikväll som jag utlovat!
Har äntligen fått reda på en tävling. Puss ♥



Kommentarer
Postat av: Viktorija

Hejsan!

Jag är med i en tävling där man kan vinna en lyxgrill, den vill jag hemskt gärna vinna till min otroliga familj som alltid finns vid min sida! Därför vore det verkligen jättesnällt om du kunde lägga en röst på mig genom att klicka på länken nedan! :D

Länk: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=viktorija+ackar



Skulle vara oerhört tacksam!

2011-06-21 @ 20:33:12
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/
Postat av: a l e x a n d r a 's

svar jaa, låt dom som kanske inte är så kända få visa sin talang iistället ! :o

2011-06-22 @ 00:19:16
URL: http://allysandra.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0