Påskläger 2011 #2

Hello! I'm home now in Karlstad from Trollhättan!
Efter som jag är supertrött så får det bli del 2 av dessa bilder! WOHO! (Den med piñatas och LP skivor)
Har gått runt minst 4 timmar på Överby's köpcentrum och slutade med att jag hamnade på Junkyard som sista butik innan vi åkte, awesomeness! :3 Lyckades kamma hem endel saker och ting! Tyvärr inte från Junkyard :c
Nu ska jag ta och se på tv och ta det lugnt! Goodbye sweeties!








Liten förklaring! hihi!
Vi hade lite workshop pass och då blev det att göra en piñata med tidningspapper och tapetklister.
Fick även göra LP-skive skålar! Det slutade med att vi hällde i godis i piñatorna, hängde upp och slog. HÖHÖ.

PS.Om de som är med på bilderna ogillar någon bild, kommentera så kan jag ta bort de bilderna!

Kommentarer
Postat av: ida w

Coola skålar! Fast... jag skulle ha lite svårt att "förstöra" skivor haha.



- Fast jag har inte köpt biljetter till ADTR än... men jag ska snart! Hoppas du också får se dem då ^^

2011-07-29 @ 17:08:16
URL: http://idawe.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0