Nyårslöfte. Som ska hållas.

Jag har faktiskt skaffat ett nyårslöfte som jag har sagt förut.
Hårdträning och att må bra.
Alltså, träna upp mina knän så att musklerna blir starkare så jag orkar.
Även att ta promenader och kanske jogga ibland.
Bara för att stärka upp de muskler jag har slutat träna, då jag red förut och var riktigt stark.

Mina knän måste bli bra någon gång. Det har varit illa rätt länge nu.
Jag är trött på att ha ont. Jag tejpar knäna nästan varje dag nu för tiden.
Tränar de varannan kväll. Mina knän vill inte det jag vill.
Jag vill kunna dansa, vill gå estet dans. Men det kanske inte kommer att funka.
Tur att man har ett andra val som kommer kanske funka bättre.
Jag tänker satsa, må bättre, knäna också. Jag vill må bra helt enkelt.
Utan en massa smärta.

Har ni ett nyårslöfte? Berätta gärna! :)
Kram och god natt ♥


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag vill också att du ska må bra! <3

2011-01-07 @ 13:03:34
Postat av: Melinda

Mitt nyårs löfte är att umgås mera med dig och verkligen bevisa för dig hur mkt jag tycker om dig <33



Saknar dig! Jag kommer hem idag runt halv 10 alltså 21.35 :) Ses snart? SAKNAR DIG SÅ IN I HELVETET OCH VILL ATT DU SKA MÅ BÄST MIN ÄNGEL <33333

2011-01-07 @ 14:03:40
URL: http://RaveSkunkan.bloggplatsen.se
Postat av: Jennie ♥

Vill bara önska dig...

EN TREVLIG HELG! ♥

2011-01-07 @ 14:55:15
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg! Allt bra med dig? Kram

2011-01-07 @ 14:56:30
URL: http://ellminas.blogg.se/
Postat av: johanna - smycken

hej,

ta gärna och kika in alla nya smycken

i min smyckesblogg. att beställa är hur

enkelt som helst och du får hem ditt smycke

inom 1-3 dagar! ♥



btw, har du kollat upp så du inte har "plikor" ?

jag har haft problem med knäna i 8 år. och efter ett

evigt tjat om smärta gick dom in och opererade.

Hittade då såkallde plikor i båda knäna som dom fixade

till. och nu är allt hur mycket bättre som helst!

så ifall du inte vet vart exakt i knät smärtan sitter,

du inte reagerar på några "tester" som ortopeden

gör. så kan du ändå kolla med dom om dom kan göra

den lilla operationen.

2011-01-07 @ 23:03:02
URL: http://jewellerybyjohanna.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0