And you just can't leave me alone. Can you?

Tja.
Det var en ett tag sen jag skrev något vettigt?
ÄH, just nu är jag förbannad på någon. Men det ska vi inte gå in på.
Idag har det varit bra. Dagen har bestått av dans, svenska, historia, biologi och biologi prov i skolan. HAHA
Sen blev det dans i den vanliga danssalen på kulturskolan.

OCH JUSTE, uppdatering om vad som hänt på sistone.
Torsdag - Becca kom! WII. Pluggade matte och tyska sen.
Fredag - skola, vara med Emelie och vara hyper. c:
Lördag - dissade några... HEH (a)
Hade istället en väldigt mysig och underbar dag med en underbar person! 
Söndag - Pluggade rätt mycket, var överlycklig och dansade runt. Gick även på en liten promenad.
Måndag - skoldag då jag var hyper. Trots infomöte om special veckan som är nu. Dans på kvällen (y)
Tisdag - skola, haft en underbar eftermiddag med världens gulligaste ♥ och kollat på 60 tals konsert.
Onsdag - skola&öppethus , vara med Melinda en stund, öppethus på Sundsta som blev pinsamt.
HAHAH, mer om det någon annan dag, och sedan plugga biologi tills jag somnade.

Nu ska jag ta det lugnt, i morgon blir det matte prov : c OCH HAR GLÖMT BOKEN. HAHA.
Typiskt mig, lär råplugga innan. Delen av det hela och bla bla blaa.. AJA.
HEJDÅ. ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

Nu har du chansen att vinna en almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut, hur ser din drömalmanacka ut ?

Klicka in här:



http://moonzanna.se/2011/january/vinn-en-helt-personlig-almanacka.html#comment



Skriv vilken storlek du vill ha så är du med i utlottningen, lycka till !

Kram

2011-01-28 @ 10:03:06
URL: http://moonzanna.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0