Förväntningar och händelser...? Det är nytt år. So yes.

Tja. 2011 here we come.

Musik. Nytt material från nya och gamla favoriter. Helt enkelt blandat. 
Simple Plan, Adept och många till håller faktiskt på och spelar in nytt!
Blir intressant att lyssna på det nya. Ska köpa in lite gamla skivor också.
Ska även försöka bli bättre på gitarr och sång.
På konsär/festival/spelnings fronten.. ska jag gå på mer. Ska försöka få gå på MCR konsären.
Festival ska jag definitivt på. Inte bestämt än vilken. TIPSA GÄRNA.
Spelningar är ett tvång. Jag kommer ju äntligen in på UNO's spelningar efter sommaren!!! :D

Dans. Ska dansa mer, försöka vara med/kolla på mer dans/musikal föreställningar.
Mardrömmar och skolans projekt ska sättas upp inom den senaste tiden.
Ska även kolla FUGIK's och Sundsta's musikaler.
Ska även utvecklas som bara den. Inget får stoppa mig längre. Inget ska stoppa mig.
Ska kanske testa att vara med på en "audition" inför estet dans på sundsta? 
Även komma på om jag kan klara av att dansa varje dag i 3 år.

FOTO. Ska bli bättre, få mer kunskaper om fotografering och olika tekniker.
Fota mycket, troligen spelningar och ska nog fota när min vän har/ska tatuerat sig. 
Dra ut på fotopromenader, försöka fota tillsammans med folk. Säg till om någon vill.
Ska nog skaffa ny kamerafast system då. :) Och kanske fish eye objektiv. 
Inte bestämt när. Bara när jag känner för det och har råd. ;)

Skola. Jag ska klara av sista halvåret i 9an sjukt bra. 
Ska fixa några höjningar, annars behålla betygen som dom är.
Ska även göra ett gymnasievalEstet Estetik Media eller Estet Dans.
Dans står egentligen före då jag vill bli, i alla fall nu, dansare.
Varför dessa är för att båda linjerna verkar roliga, 
är högskoleförberedande och är något jag kanske vill hålla på med senare i mitt liv.
Men vem vet vad som kan hända. Jag kan ändra mig helt.
Men göra så jag kan läsa vidare sedan. Till vad jag än vill bli.

För övrigt. Vara mer social och träffa massor av vänner som jag saknar sjukt mycket, 
Vem vet när jag kan få träffa dom igen sen? Även ta vara på året, må bra m.m
Sammanfattat = Sjukt bra år.

Vad har ni för förväntningar på 2011? :)

Kommentarer
Postat av: ylva

jag hade också tänkt bli bättre på att fota :)



Sv: tack :D

2011-01-08 @ 13:54:35
URL: http://ylvahelena.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: visst är den :) dock kunde hon varit i den formen och inte som nu, stor och nästan fullvuxen :P

allt bra idag?

2011-01-08 @ 16:51:09
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv; tack :DDD<3

2011-01-08 @ 20:06:26
URL: http://lallabecca.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej !

Nu har du chansen att vinna ett helt valfritt smycket ifrån Calli.se.

Kanske till dig eller till någon du tycker om ?!



Skriv vad du vill vinna här: http://moonzanna.se/2011/january/vinn-ett-valfritt-smycket-fran-callise.html#comment



och du är med i tävlingen !

Kram Sanna

2011-01-09 @ 12:50:44
URL: http://moonzanna.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0