Första dagen av 2011.

Hej. Det är lördag och jag är redan trött.
Var uppe till 3.. 4 och mamma kom in vid 10 och sa att jag måste packa. :C
Så idag valde jag att ha pojkaktiga kläder, sminklös och uppsatt hår för mitt hår är fortfarande lockigt.
Åkte till pappa sen och krånglade med McDonalds. Så allt blev fel.
Jag var den ende som fick rätt mat och därför åkte vi dit och fixa allt igen.
Fick det gratis tror jag, allt nytt också.. MOHAH. Fast. Iofs.
Fick äta dubbelt av en McChicken plus meny. Så jag mår fortfarande illa.
Nu sitter jag och spelar data spel. Tror det blir Simcity 4 nu.
Jag ska även göra om designen! Är väldigt trött på min nu. Headern ska också göras om.
Men först ska jag fixa håret. D.v.s klippa och kanske färga.
Hejdå! 
Vad har ni gjort idag? c:


Kommentarer
Postat av: ♥Ska vända mitt liv till det bättre.♥

vad kul att du gillar den =)

2011-01-02 @ 21:27:00
URL: http://viktenskabort.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0