Ovän med internet och fikat mycket!

WHOOP! Hejsan! Sitter här och drygar och tänkte svara färdigt på alla grattis medelanden.
Facebook har inte tillåtit mig att säga tack till vissa :c Dessutom har internet vägrat lite smått att funka.. -.-
Men men! Undertiden har jag spelat tv-spel med syskon och även Mikael och Pontus som kom förbi på fika!
Fick en stor choklad ask av dem! WII, sitter och små nommar lite på det c:
Nu ska jag busa lite, handlar om design och bilder... haha, ni får reda på resultatet till veckan ;)
Dessutom, det som jag hade tänkt att hitta på idag har inte ännu hunnits med! Attans! Men snart så! :)
Hejdå!

Mikael och Pontus! c:

Kommentarer
Postat av: A l e x a n d r a

svar tack, jo tyvärr gör jag det. Men jag kan glädjas åt av att några kompisar redan börjar på mån :)

när börjar du??

2011-08-14 @ 00:28:32
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tänkte höra .. får jag ha min banner till min butik på din blogg? Den tar ganska liten plats :)



Som tack för du en rabattkod när du vill handla :)

2011-08-14 @ 00:55:19
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0