Onsdagen med den korta skoldagen.

HAHA, hej!
Jag har allmänt alltid kort skoldag på onsdagar. :D
Idag hare blivit skola med ca tre lektioner + mentorsträff :thumbup:
Sen åkte jag hem i solskenet och lämnade av allting och drog till en vän.
Hon skulle dock jobba, men jag fick vara social medans hon jobbade.
Kom dock en väldigt läskig person precis innan butiken skulle stängas. :bigeyes:
Vi kände oss rätt sura efter det.

Läget var ju att: 
Hans tjej hade kommit in några minuter tidigare och lugnt förklarat situationen,
men fick ett vänligt svar av min vän att hon inte tyvärr kunde hjälpa då hon inte visste hur man skulle göra,
och bad tjejen att komma in om en vecka, för att snacka med en vuxen, i detta fall chefen.
Sedan tittade killen förbi och kollade va vi va för personer och sa.. "vad äre för pajaser?"
Och gick ilsket in och tjatade om denna situation och var väldigt hotfull mot oss.
Hans motivation var att han hade gått enda ifrån där jag bor för att fixa detta. LOL.
Det är inte ens långt ju. Lat.. 

HAJDÅ, hoppas ni haft en bra dag! ♥


Kommentarer
Postat av: nathalie

sv; tack, du med :D <3



Jag har praktik på ett fritids vi har praktik v.11 - v.18, förutom påsklovet då=) Men vi har skola på fredagar! :)

jag gjorde inte alls så mycket, vad var det du skulle förbereda för? :D tänkte om det var något speciellt!

Jag jobbar 07.00 - 15.00 idag, så är uppe tidigt, jobbiiiigt!

2011-04-07 @ 06:45:14
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0