Musikal, dans och skola.

Tja, hann inte med att skriva något igår.
Igår blev det skola, med tyska läxor och två tränings prov +  nationellt engelskt prov som var skriftligt.
Sedan fixa inför att åka på Jesus Christ Superstar för andra gången,
fast med konfafolk och de nya konfirmanderna (Trots att jag inte ska vara ledare i år)
Kom hem vid 22.20 då jag väntade med vän på hennes buss som gick vid 10 över :)

Idag har det blivit skola och fått info om Stockholmsresans uppgift (= redovisa om ett ställe i gamla stan?) 
även om dansföreställningen med SESAM projektet nästa vecka.
Nästa vecka blir speciell som sagt. Mer om detta på söndag.
Jag har även tränat på låtarna till en musikal, gitarrläxor och försökt att göra musikläxan.
Imorgon blir det skola och sedan fira en släkting.
Det är bara 5 skoldagar kvar, varav 3 är speciella, till påsklovet.
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: jAG SVARAR

Det är så jävla förnedrade bara inte sant? dom har ingen rätt att trycka ner dig, det är ju bara för att känna makt, makt över att dom själva mår dåligt lixom..

fin blogg du har!! brukar du läsa min blogg eller kikade du bara in idag?:)

2011-04-14 @ 21:12:38
URL: http://louisebergochdalbana.blogg.se/
Postat av: Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Yes! :D



Japp! :)

Läget?

2011-04-15 @ 00:26:11
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Postat av: Louise

åhh..va roligt, det alltid kul att få se vilka fian läsare man har!:) hoppas du får en fin fredag!!:)

2011-04-15 @ 19:07:43
URL: http://louisebergochdalbana.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0