Ich habe keine schlechte Laune! :)

HEJSAN.
Som rubriken sa (fast på tyska) är jag faktiskt inte på ett dåligt humör! :)
Har faktiskt fått reda på hur det gick för mig på dansprovet och fick 80 poäng av 120 möjliga.
Det tillsammans med mina betyg blir 325 poäng inför gymnasiet (än så länge) wii... :D
Vi får se hur det går!
Dessutom är jag i stort sätt färdig med ett stort SO arbete + gjort engelska a nationella muntligt idag!
Imorgon blir det engelska nationella skriftligt! + se på Jesus Christ Superstar med trevligt folk!
Igår var en underbar dag! Solen sken och det var supervarmt fick sluta tidigt också med mycket uppklarat!
Hade väldigt kul också under tiden, har man en bra vän så har man! :)

Måste plugga på tyskan! hare gött! :) 
PUSS.♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag vill inte säga något, men ... <-< Man säger Ich habe keine schlechte Laune o:

2011-04-12 @ 21:25:34
Postat av: Rebecca Malmbergs diary

länkar dig i ett inlägg ikväll :) du får mer besökare på det viset tror jag bara för att vara extra snäll ;) om du länkar ofc :)

2011-04-13 @ 18:20:01
URL: http://rebeccamalmberg.blogg.se/
Postat av: Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Tack så mkt! :D

Haha jaa ^^



Okej, jag svarar på kommentarer och lyssnar på Baseballs ;)

2011-04-13 @ 20:47:20
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: jadå ingen fara. återkom om du ångrar dig..

2011-04-14 @ 11:03:34
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0