This will be my revange..

Hej folket!
Sitter och har kikat genom mejl, EC, BDB, facebook och bloglovin.
Nu är det dags för att plugga NO - atomkemi. grr... Jag ska få min hämd genom provet i morgon.
Fick G förra året i kemi, min ena bror skällde ut mig för ett G. Bara för att han är så duktig på NO.
Jag vet inte vad som slog snett förra året, men nu ska jag klara mig fin fint, Hoppas jag. VG satsar jag på.
Och om jag få VG (eller högre), ska jag ge mig själv en belöning, cupcake smycke! :)


Någon av dessa tror jag, eller någon annan. (Bilder från hemsidan)

Idag har det varit skola, varit rätt okej, men blivit väldigt trött. Magen var inte direkt rolig heller.
Nu har jag drygat färdigt och nu är det dags för att plugga. Har förhör på engelsk grammatik också.
Imorgon blir det dans också, riktigt gött det. Föreställning på fredag också. YIPPIE.
Haaajdå. ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv; HAHA, Filip. :D

2010-09-22 @ 19:12:53
URL: http://hellocountryside.blogg.se/
Postat av: Lindsay Lohan - Din svenska källa.

Sv; Tack söt! :)

2010-09-22 @ 20:10:40
URL: http://alltomlindsaylohan.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0