Allmänt trött, på allt nu.

Hej!
Efter jag hade vaknat upp idag kände jag mig trött på allt, och ville bara sova vidare.
MEEN NEE. jag skulle ha prov idag. Så jag sket i att stanna hemma.
Provet gick ok, tror jag, men annars var dagen dryg. Känner mig rätt trött på mycket.
Så om jag får damp dom kommande dagarna, låt mig bara va. Skolan dödar mig, Mkey? Magen med.
Jag orkar ingenting förresten. Ojuste. föreställning i morgon också med Cool dansen.
Det är det enda jag orkar. Dansen idag var bra. Kände mig rätt glad efter den.
Hm. måste praoa hos min danslärare så jag vet om jag ska välja estet sen..
Hmm. 4 - 5 veckor kvar till lovet, 2 - 3 veckor senare har jag prao (y)

En bra låt kanske passar nu, en som jag sitter och tänker på väldigt ofta, HAJDÅ ♥


Kommentarer
Postat av: MYMiC

Awie, jag hoppas att provet gick bra :D

Asso åååh, den där låten <33333 *damp



HAh jaaa, han är fan awesome :D

2010-09-23 @ 22:25:39
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: nelly

sv: okej, aa jag håller med! :)

2010-09-24 @ 13:57:28
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0