Gymnasieforum.

OH HEEEJ!
Idag har det varit en bra dag. Trots ständig huvudvärk och mått illa.
Dagen började med att åka till Tingvallahallarna med skolan och gå på gymnasieforum! :D
SKIT KUL MEN ÄNDÅ SJUKT FÖRVIRRANDE!
Folk överallt som överöste en med framför allt lappar och lite godis.
Jag fick kolla på de linjer som var intressanta. Kollade mest på sundsta på dagen.
Träffade endel man kände. Samtidigt som man kikade in estet dans.
Åkte till skolan sedan för 3 lektioner.
Skyndade mig hem sedan för danslektionen, som var rätt bra, men hade låg energi.
Hade inte ätit något sedan lunch, skit dåligt av mig men men.
Träffade dock en lärare från FUGIK jag hade snackat med tidigare. :)

Sedan åkte jag direkt till Tingvallahallarna igen för lite mera info om skolorna :D
Jag kikade på programmen Estet Dans (Bara lite, då jag redan fått info) , Estet - Estetik Media och TIME.
Och det var ca 7 olika skolors program jag kollade på.
Men då är det
Sundsta, Klara, FUGIK och JB som låter mest intressant av de skolorna.
Är osäker på programmet TIME, då det är matte och fysik som gäller + Media + IT + internationellt samarbete.
Låter askul förutom fysik och matte då.

Någon som vet va de ska välja, eller hur gjorde folk i sitt gymnasieval?
Hajdå ♥

Kommentarer
Postat av: Stephanie Isabell

nej jag håller men, tycker inte alls om denna kylana!

2010-10-22 @ 13:36:43
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: Kristina

vilken fin blogg du har :)

2010-10-22 @ 13:38:32
URL: http://kristinaaws.blogg.se/
Postat av: Olivia

Själv började jag gymnasiet iår, valde media först men ångrade skola 2 gånger och även linje så nu går jag omvårdnad hehe. Ett tips är att besöka skolorna under vanlig skoltid, jag gjorde aldrig det men tror att skulle ha hjälpt mig mer.

2010-10-22 @ 17:56:23
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0