Spend the rest of your days rockin' out..

Hej!
EINS. Känns som om FUGIK vill ha mig. Får ständigt med papper om dem.
+ JB och IT gymnasiet plågar mig via mejlen. Ska kanske gå på info möte för dem iallafall?

ZWEI. Hittat en fördel med EC. Det droppar alltid in ett gästboksinlägg om något band.
Sjukt awesome. HÖHÖ, senaste var ju Almost Today. Sjukt bra


DREEI. Det var väldigt awesome idag på stan med Emelie, Tor och Izzy mf! ♥ 
De har varit mycket saknade :/ Det fanns några smidiga moments ibland (Y)
HAHA. kylan fanns också :(

NU SKA JAG SPELA SIMS.
IMORGON SKA JAG PLUGGA, STÄDA, DRA TILL TANDLÄKAREN.
PACKA FÖR ATT GÅ TILL EN JOBBIG PERSON OCH SEDAN FÅ MIN INCARNIT T-SHIRT :D
GODNATT ♥

Kommentarer
Postat av: MYMiC

aw, vad bra! :D skrev upp mig på namninsamlingen på deras facebook också :>

2010-11-05 @ 10:14:37
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Didi

Fiiin blogg!

2010-11-05 @ 10:27:56
URL: http://didiramos.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0