Trevliga lärare och gullig skola.

Hej.
Det är det jag har att säga om FUGIK typ.. iallafall det av det intrycket jag fick idag.
Hittade lätt till skolan, som låg precis brevid John Bauer! ;)
Rektorn och lärarna verkade snälla. Jag kände dock idrottsläraren.. 
Han har varit min lärare i 6:an i idrott, han var riktigt bra han.
En av danslärarna , Viktoria Widelius som är en duktig dansare,
som var med och visade upp (Med hennes dans kompani) vad som brukar göras på lektionerna
HÖM. Det blir bara att vänta och se.
Musikalgruppen verkade också rolig.
Jag vill.. gå där.. tror jag. Det känns som att jag vill.
Men måste se de andra tre skolorna först. JB, Klara och Sundsta också.

Blir kanske att gå på bio i kväll vi får se.
Hejdå ♥



Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0