The only hope for me is you ♥

Hej!
Idag känner jag att det har varit riktigt bra.
Trots att jag var super trött och nästan somnade på bussen i morse.
Och jag är fortfarande trött och samtidigt är väldigt förkyld.
Engelska A:n igår var bra.
Det blev bara att lämna in boken man läste, skriva bokrecension och lämna in berättelse.
Även diskutera i grupp om boken. Sedan fick man sluta.
Gick och pratade med Sarah sedan om fugik och dans. :)
Idag har det blivit utvecklingssamtal efter praon idag.
Och sedan har jag slappat, har varit ute med Julia en kort stund också!
Nu ska jag förbereda inför morgondagen innan jag kan gå och lägga mig..
Ska till sundsta först i morgon och stå som ett fån i väntan på snack om linjen estetik media vid 9.
Kommer att komma 20 minuter innan för det går dåligt med bussar! :C
Sen lär jag inte komma hem förrän efter 19-20.. Resultat = trött och sleten Frida.
Ah. Vi höres imorgon kväll.
God natt och ha en bra natt och dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hejsan kika gärna in på min blogg :D

2010-11-25 @ 01:07:20
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0