Slowly breaking as I'm shaking..

Hej!
Jag är inte på världens bästa humör nu.
Försöker att peppa mig själv genom detta med mycket musik.
Men en grej är ju att jag kommer att vara mer aktiv här i en vecka till.
Har så smidiga tider, och ska kanske (bara kanske) bort på fredag, vart avslöjar jag inte.
Det är väldigt osäkert.. än så länge. Ska kolla upp på måndag.
Men, i alla fall tidigare idag var jag, äldsta brodern, syster och pappa på bio.
Vi såg på Due Date, som var jäkligt bra. Ett måste att se nästan.
Innan filmen var jag ute med Julia på promenad också (Y)
Alltid trevligt det, trots kyla.
Nu ska mina öron drunkna i musik.
God natt ♥

Kommentarer
Postat av: emil

varför är du inte på bra humör :/?'

peppa dig själv genom vad :/?

och vart ska du gumman:O? puss ily<3

2010-11-20 @ 23:25:12
Postat av: Anniii~

EARLYTOBEEEED <33333


Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0