Skänkelvikningar och driva fram.

Sitter nämligen och tänker på ridningen och stallet..
Jag saknar att stå och mysa med en supergullig häst. (Speciellt Glampi och Fertna!)
Sedan bara stå och pyssla om hästen.
Något som var allmänt härligt var ju fredagskvällarna när man red.
Med bara lite folk. Vi var ca 5 st. Red ute i naturen. Trots vädret.
Det härligaste var ju sista gången dock. Långritt utomhus i skymning på en fredagskväll.
Det är lagom saknat. 
Dressyren på den vanliga ridklubben var oftast väldigt bra. Jag är nämligen rädd för hoppningen.


Idag har jag inte gjort mycket.
Förutom att ha umgåtts med min syster och även gått på promenad med Julia.
Nu ska jag spela sims i två timmar eller något.

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

sv: Åh Tack :D

Planerat något kul i veckan?

2010-11-02 @ 23:59:44
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Celine

sv; Åh tack :D

2010-11-03 @ 09:28:25
URL: http://littleceline.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0