Prao dag nr 2 hos dansläraren.

Hello!
Tänkte skriva innan jag somnar.
Blev att börja vid 10 men mötte Emelie tio i tio
Skulle vara med på hennes danslektion som dansläraren på sundsta höll i.
Det var en danslektion för danslärare! MAH. Det gick som det gick.
Det var rätt kul endå, gjorde mitt bästa. :)
Det blev mycket att göra. Olika riktningar bland annat. Slutade 11.30.

Började igen sedan vid 4 efter engelskan. (Mer skrift om det i morgon)
Första danslektionen var det gulliga, men enormt pratiga 10 åringar!
Satt mest och skrev, då jag var väldigt trött.
Sedan var det folk som var något äldre. Har ingen koll på ålder men kände igen gruppen.
Fick testa deras koreografi för att testa mig lite innan antagningsprov med mera. Var med dom för det mesta.
Sista gruppen var de äldsta (Modern 1?), de som är lite äldre än mig.
De hade det rätt tufft. Så jag försökte göra mitt bästa där med.
Men deras koreografi är bäst.
Så jag satt och beundrade den när jag vilade medan de dansade den.
Klockan blev tillslut 20.00 och då åkte jag hem. Supertrött och superförkyld med tränings värk.
YIPPIIE, GOD NATT ♥

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0