Pocky och kent covers..

Hej!
Sitter nu hemma hos min pappa.
Och nynnar på Carolina Wallin Perez covers av Kent låtar.. Hon är väldigt bra live (y)
( Inte världens bästa bild, men hade en dålig kamera då, fick ju inte ha min egna. )

Annars sittar jag och äter lite pocky. Det är allmänt jätte gott. Fast nu är det slut :C
Idag har det blivit skola och det har varit bra.
Blev super bråttom hem sedan. Skulle fixa sen-fars-dags-present-för-pappa-inte-varit-hemma.
Fick skynda sedan med packningen och att duscha.
Gick sedan till honom och nu har jag drygat ett bra tag. Mest för att jag inte orkar någonting.
Hejdå, ha en bra fortsatt kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: EMMA

fin blogg du har, hoppas du har det bra Frida, saknar dig <3

2010-11-19 @ 22:58:10
URL: http://domandra.webblogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0