HP7 part 1 = VERY GOOD.

Tja!
HAHA, ibland kan det vara läskigt att åka buss.
Det kom en läskig man som började att prata med mig från ingenstans. Fast jag hörde ingenting.. (a)
HAH. Ungefär som på KAOS festivalen. VAD ÄR DET HÄÄÄR?
Aja, mötte Emelie sedan och drog runt och pratade (y)
Tills vi bestämde oss för att kolla upp bion.
Vi skulle egentligen ha sett på Saw 3D, men den fanns inte. *sadface*
Så vi valde Harry Potter och dödsrelikerna del 1 istället :3
JAG GILLAR DENNA FILM VÄÄÄLDIGT MYCKET!
Alltså, man måste se den! D: MÅSTE.
Sedan tog jag bussen hem och nu ser jag på The Fantastic Four.

HAH, juste, John Bauer gymnasiet har koll på mig, läskigt och illa!
Imorgon ska jag packa mer och sedan förbereda inför nyårsfirande.
Det blir nytt kyrkoår denna helg. Har jag för mig.
Vi höres! ♥


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0