Att vara för liten och missa något underbart.

Det suger. Otroligt mycket.
Bland annat, jag är för liten för att komma in på UNO:s spelningar.
Därav missade jag när Adept spelade. P.G.A att jag var 1 år och 3 månader för liten.
Fick i alla fall chans att se dem på Kaos.
Och igår så var Erik Hassle här i Karlstad.
Men näää, 23 års åler för att det var på Tempel.
Det finns knappt något ställe, där alla kan komma in på som 15 åring, på någon spelning här i Karlstad.
Jag vet inte hur det är i andra städer, men det enda som finns är Tolvan.
Som tur är! Räddningen, men har sjukt liten scen..
Jag har bland annat missat NEVERSTORE p.g.a att jag är för liten.
Det finns för få spelnings ställen på vissa ställen.
Det tycker jag är synd.

Har ni missat något underbart för att du var för liten?

Kommentarer
Postat av: MYMiC

men fy, jag avskyr sånt där :(:(:(

2010-11-07 @ 13:51:02
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: nelly

sv: åå tack vad roligt! :)

2010-11-07 @ 16:31:02
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0