All those thoughts in my head keep spinning around..

HEJ!
Jag är lite förvirrad och trött.
Idag blev det att springa till bussen och möta lite klasskamrater.
Jag var först den enda som skulle kolla på estetik media då på sundsta
Så jag stod efter en stund helt ensam bredvid foto läraren. ( Kände mig lite retarded.. )
MEN SEDAN DÖK EMELIE, JOCKE, ELIN W OCH FRIDA A UPP. MAHA. Yeah. Det blev rätt kul det ;)
Vi var i media korridors stället på älvkullen och gick runt. (a)
Efter det drog jag med Frida och Sofia till Donken, fast jag var tvungen att gå nästan med en gång.. :/
Tog bussen till praon (Det kommer om praon senare)

Efter praon vid ehhh... 18.20 så drog jag och min mor till John Bauer.
Jag har varit osäker på John Bauer.. Det kändes mja. bara..
Nu känner jag mig förvirrad. Det var rätt bra där! FAKTISKT!.. O_O
Något som jag känner mig fundersam på är ju UF grejsen. Äh, vi får se.
Fick testa på att fota lite med en system kamera. HAHA kände mig så sjukt fail då.
4:dje gången i hela mitt liv jag ens håller i en system tror jag. o.o HAHA.
Men blev lite fotad också, lär få bilden om ett tag. Bilden kommer upp då!

Men ska stanna uppe ett tag till och fixa det som jag inte hunnit med under veckan.
Imorgon blir det bio med Emeelieee :D♥  HAJDÅ ♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: godmorgoN:D

2010-11-26 @ 08:04:07
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: meniver

Du sa det! :D

2010-11-26 @ 08:04:41
URL: http://meniver.blogg.se/
Postat av: MYMiC

DU som är sööt :D:D



nej, gud vad roligt :D <3

2010-11-26 @ 12:19:58
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad sk ni seeee? 8D Jenni och jag ska se på HP i morn nemligän ^^

2010-11-26 @ 14:41:57

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0