Sen måndags kväll och förbannade smärtor.

Hej!
Sitter i sängen och lyssnar på IKE och Monty.
Har för några timmar sedan kommit hem från Noor.
Var på födelsedags fest för henne och det var dans, musik, godis och roligt folk!
Stannade till halv 11 eller något med dom sista personerna (Saresh och Anela) och födelsedagsbarnet.
Det var kul där. Trots att jag fick förjävligtontimagen. Tabletter funkar inte.
Jag kan dock knappt äta längre utan att må skit.

Men aja,
nu mixtrar jag med bilderna som skulle ha kommit upp under helgen på facebook.
Laddar upp lite bilder från lördagen också :)




1. Jag gjorde kullerbyttor i gräset hos min farmor c:
2. Jag och syster, nej vi är inte lika alls, så det så!
3. en vacker blombild c:
4. En bild från balkongen hos far på  fredagskvällen. Tycker det var fint, så ah.

Kommentarer
Postat av: Emelie

asså du och din syster är så söta :D

syskon kärlek kallas det ;) <3

2010-07-23 @ 16:43:57
URL: http://DyingAngel.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0