Naturlig.

Hallo,
har suttit och mixtrat med denna bild i nån minut i ett dåligt program.
Men jag ville vare snäll mot er och göra så ni slipper mina fula ärr, okej?
Orkade inte sminka mig eller fixa ögonbrynen idag.

Det jag ville visa var hur mitt hår ser ut när jag inte kammat det. HEH.
Bara rättat till luggen med fingrarna, det blir lagom lockigt när jag är nyduschad.

Har suttit och krånglat med lite tekniska saker igår och en önskelista
Tog en paus förut och såg på "Men in black II" med syster. Haha, en klassiker,
Precis som "V för vendetta" som sågs i fredags!!
Men det jag ville säga innan jag ska sova är...
Emelie som jag länkade om härom dagen är alldeles för gullig. ♥
DyingAngel.blogg.se, Men bilden är ju charmig. 
God natt sötnosar ♥

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Tack sötir ^^

Den var god för att vara hemmalagad iaf : D haha!

2010-07-25 @ 15:43:07
URL: http://mymic.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0