IQ befriad när det gäller blogg design.

Idag har det varit kul med Emelie, Ronja och Maria!  :D ♥
Träffade en massa andra awesomea personer också dock! :D♥

Jag fick ej tillbaka twilight boken, som jag tänke låna om.
Den var bokad. HAH, smart Frida.

Men ensak som jag krånglade med hela förra natten med är designen på bloggen.
Många jag känner har så grymt fina bloggdesigner.
Dom har bra fotoredigerings program, m.m
Men vad har jag att arbeta med? PhotoScape.. det går inte så bra.
Och sedan när man ska sätta in headern, det tog minst en halvtimme förra natten så jag struntade i det.
Jag fattar dock ingenting av detta. jag har försökt att ta hjälp av olika videor.
En underbar vän tipsade mig om en video, men jag är så klyftig så.
Men man hade bara ett visst tema som jag trodde inte skulle passa med bilden.
Åh,.. detta är för att jag är ny börjare. 
Jag klagar sönder för att jag har svårt för att fixa kod sakerna..
Nu börjar jag fatta, långsamt.

HEADER UPP SNART WOHO! :D
Hajdå c:

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0