Torsdagen som var stressig.

Tja.
Dagen började med att jag mådde bajs och var väldigt sur på min syster.
Kom tidigt till skolan och diskuterade provet som vi skulle ha med en klasskamrat. :)
Gick in sedan och gjorde musikprovet som faktiskt gick rätt ok. Lär få VG detta år tror jag.. ?
Hoppas egentligen på MVG.. fast nja. Vadslagning. Yes.
Resten av dagen var ok, många kände sig säkert lite arga, trötta eller hade ont.
Höm. Så engelskan blev skippad igen. HAHA. 
Men fick vänta tio extra minuter på bussen +
att den DUMMA GUBBDRETEN INTE SLÄPPTE AV MIG DÄR JAG SKULLE AV.
Så det tog yttligare 23 minuter extra att komma hem.
Tekniskt sätt skulle jag ha kommit hem vid kvart i tror jag om allt skulle ha gått rätt.
Men jag kom hem kvart över istället för den gubben var helt dum i huvudet. FUUUU.
Så jag fick skynda på mig för jag skulle ha dans och sedan vidare till KRP kyrkan för luciafirande.
Dansen gick okej. Lucian gick fint för syster och vänner. TYP. Lucia kronan välte nästan. :o
Men i alla fall så fick jag några bra bilder.
Drog till det förra hemmet och hämtade lite grejer.
Nu sitter jag här och är supertrött. Imorgon blir det skola och sedan staden med min kompis.
TJOHEJ, hare bra ♥

Kommentarer
Postat av: tilda

sv; tack så mycket! :)

2010-12-10 @ 08:32:36
URL: http://ttildafrisell.blogg.se/
Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

Hej! är tillbaka igen :) Mår du bättre nu? :)

2010-12-10 @ 18:03:25
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/
Postat av: Nils

nu är det så att du ALDRIG loggar in på msn :(

din sthlms beundrar saknar dig ;) !

2010-12-10 @ 20:25:54
Postat av: Caroline

TAck! :)

vem var lucia på fröding ? :D

2010-12-14 @ 11:18:53
URL: http://carolinedafinatahiri.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0