Snabbt med kort info om vad som händer.

Tja. 
Är hemma en kort stund nu innan jag drar vidare. Ska möta upp Julia på KRP vid halv 4 eller nått :) 
Idag har det blivit skola. HK - då jag fick reda på mitt betyg. ASGLAD.
Tyska då vi kollade på extra material för filmen som vi hade sett och skrev lite om den.
Sen lunch och NO. Fick reda på hur det gick igår på provet. Jag klarade det. Men ska göra om.
Tog bussen hem sedan och möttes av två gubbar vid dörren.
De hade bytt ut kylskåp och frys så jag och syster fick lassa in allt möjligt... :c
De hade tömt allt ju. Fu.
Tog en tårt bit nu. NOM. Ska dra väldigt snart. Sen drar vi två till stan och ska shoppa!
Hejdå.♥

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0