Riktigt nyinflyttad. Men det fattas endel saker.

Tja.
Idag har jag iallafall lyckats med att öva på gitarrläxan och gjort HK läxan.
Känns rätt skönt att det är bara två hemkunskapslektioner kvar i hela 9:an!
Jag har även tränat lite på musiken. Morf. 
Annars hade jag min förflyttade torsdags lektion idag istället.
Det gick rätt bra, förutom att det gör för ont i knäna, USCH, och energin var låg.
Sedan åkte jag till far och drygade en stund.
Vid 5 gick jag upp till förra lägenheten och hämtade lite grejer.
Allt var inte direkt färdigt. Så jag och syster blev in mosade i bilen med packning.
Jag insåg också att mycket av mina grejer var kvar i förra lägenheten.
Dock inte mina möbler. Fast en cd hylla har gått i sönder. DUMMA FLYTT GUBBAR. Deras fel.
Dessutom ska jag bli av med en till hylla + en fåtölj som Jim ska få!
För mitt rum är inte lika stort som det förra var.
Men men, jag gillar det ändå.
Jag inväntar bara att alla mina grejer ska komma och att Jim ska hämta fåtöljen.

Imorgon blir det elevensval på skolan. Dans som sista lektion där :D
Sedan ska jag till förra lägenheten och ta med mina sista grejer tror jag! :)
Hejdå! ♥

Kommentarer
Postat av: ylva

Sv: jao, en sån där slapphelg :)

mjo, mamma säger att hon har köpt lite småpresenter o så så jag tror att jag önskar mig pengar från resten av släkten ;)

jappsi, de är bra att må bra haha :D

2010-12-05 @ 22:45:49
URL: http://ylvahelena.blogg.se/
Postat av: madde

Haha:D

allt bra idag?

2010-12-06 @ 08:39:58
URL: http://maddozz.blogg.se/
Postat av: Alexandra - ♥

Tack, glad jag blir! :)

2010-12-06 @ 10:53:22
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0