Julfirande och sömnbrist.

Hej.
Just nu är jag inte på ett bra humör. Trött på mycket nu. Vill bara sova.
Somnade lite i bilen förut påväg hem. Men Jim väckte mig :/
Har sovit väldigt dåligt under helgen..

Idag har jag åkt till min farmor och farfar för att fira jul.
Det började med att fika väldigt mycket.
Sedan julklapps utdelning. Fick nästan allt jag hade önskat mig.
Fick pengar, present kort, film, skivor och muffinsplåtar.
Sedan har jag kommit på vad jag ska ge Jim och Jonas i julklapp! HOHO *happyface*
Sedan åt jag väldigt mycket julmat. Blev att vila ett tag.
Fikade igen sen innan vi drog ner till bilen inför en timmes bilfärd.
Sen blev det att fixa på rummet och packa upp mer stuff.
Imorgon är det skola. Sen är det två dagar till. Det kommer bli skönt.
Hejdå och god natt ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra - ♥

Min dag har hittills varit helt okej! :)

Din då?

2010-12-20 @ 15:09:41
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0