Gladast men endå argast.

TJA!
Varför jag är glad? Jo. MCR kommer till Sverige! Jag ska dit. PUNKT SLUT. 
Ska ta ett snack med mamma och pappa. Han har lovat mig faktiskt.
Och varför jag är arg? Jo, har fruktansvärt ont i knäna och har inte fått tag på min tejp förrän NU!
BAJS, va ont det gör.
Samtidigt har jag glömt bort att göra två läxor. Hoppas inte lärarna märker det i morgon.
Jag har faktiskt haft fullt upp kan jag skylla på. Höm.
Aja idag har nästan hela dagen bestott av dans i skolan och en plugglektion på musiken.
Sedan gått hem och fixat massa grejer till nya hemmet.
Sedan blev det dags för dans igen.
Nu ska jag sova.
Imorgon blir det skola, engelska A prov och gitarr. Så dålig uppdatering.
God natt ♥

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0