Mycket tv - spel och TBBT. (y)

Tja!
Idag har det varit rätt skönt.
"Halv sov" ett tag. Vid 11 blev det att gå upp och fixa lite. 
Sen spelade jag och min syster Wii Fit plus eller vad det nu heter. Kul vare!
Efter ha kommit på att jag knappt hade ätit något vid 2 tiden så bestämde jag mig för att äta lite.
Sedan kollade vi på The Big Bang Theory. Nu är vi snart färdiga med alla säsonger (y)
Sedan har vi hjälpt mamma med kartonger
Nu drygar jag, men funderar på att fixa video och TV:n så det är bara dvd:n kvar.
Annars ser det väl snart rätt skapligt ut här.
Bilder kommer innan nyår kanske.
Snart kommer det väl bilder som jag inte orkar lägga upp. Även skicka ut lite saker.
Något blir det att krångla med :)
aja  hejdå och hoppas er dag var bra (y)

Kommentarer
Postat av: Best freakkin' BreeElla

Sv: TAck så mkt! :3 Känns skönt att vara tbks! <333

2010-12-25 @ 22:43:17
URL: http://donteatmydinosaur.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0