Blåbär och The Big Bang Theory.

Tja.
Sitter och kollar på The Big Bang Theory. För min syster fått säsong 1 - 3. 
Hon fick det i morse av min far. Då vi firade henne, då min pappa inte kunnat göra det.
+ ett nytt asum Wii spel (Rabbids Go Home) och the old new adventures of old Christine Säsong 2
Jag har samtidigt en slapp dag. Har struntat i att sminka mig eller fixa till mig.

Igår blev det ingen uppdatering.
Var i skolan till 12.10, slapp dag var det verkligen. Tog bussen hem sen.
Sen skulle jag och Victoria ta bussen till Kulturskolan. Men bussen kom aldrig. Så vi kom lite sent.
Det var en del som man kände igen när vi kom fram.
Gick på "scenen" nästan med en gång och framförde Brother dansen på ett annat sätt.
Vi var 4 pers. Vi brukade vara 8 st. Nu är vi 9 egentligen. Så endel grejer gjordes om.
Vilket jag inte mindes så bra. Men det gick bra endå. Ebba, Josefin och Victoria gjorde dansen bra (y)
Sen drog jag hem och packade. Sen drog jag och lämnade grejer hos min far.
Drog sedan till Johanna och kollade på tv, sen film c; Hollywood Ending. Som är bra! c:
den var riktigt rolig faktiskt. Sen såg vi på Benjamin Buttons otroliga liv.
Missade den sista kvarten då jag skulle vara hemma 23.30.
Annars var den superbra! Måste dra vidare. TJOHEJ ♥

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0