Uppdatering från semestern

Hej inte uppdaterat något men okej, 
Bott i en stuga i Hallstahammar sedan måndag och ja nu är jag hemma.
Nu ska jag skriva kort om dagarna.

Måndag:
Åka bil, packa in allt i stugan, sedan gå på en promenad och handla lite.
Dum gubbe snodde vår läsk.

Tisdag:
Åkte till Eskilstuna, in på Parken Zoo och shoppa på Tuna Park.

En söt sovandes(?) känguru

Poser apa. Känns bekant.

Inöpet på tisdagen. :))

Onsdag:
Åkte till Västerås, gick runt och kika, shoppa lite, klippte mig också.

Inköpen på onsdagen i Västerås. (Y)

En liten bild på hur det blev. Lite kortare i alla fall, mer uppklippt och tunnare.

Torsdag:
Åka till
Sala och gick ner i en gruva 60 meter ner i marken.
Läskigt var det, kallt också för den delen. Såg en fladdermus också haha.
Efter ha köpt ring och örhängen drog vi till Salas centrum för att käka.
Hittade ännu en skivbutik senare.

Köpte detta på torsdagen förutom den tuben med foundation.

Fredag:
Blev att städa stugan idag och åka hem.
Var i
Köping en snabbis och handlade in ny foundation, syster klippte sig.
Köpte cheesburgare på väg hem och fick en kul ide.

Väl hemma försöker jag ta det lugnt.
Därför struntar jag i Lars Winnerbäck i kväll, jag gillar inte hans musik så mycket.
Men det går liksom att lyssna på det och det är bra. Men jag är hemma istället.
Nu kom min ena bror och snart ska vi käka pizza (Y)
Hajdå♥

Kommentarer
Postat av: alexandra salomonsson - allysandra.blogg.se :)

svar okej. men vad händer imorgon då ?

kramar

2010-08-20 @ 23:14:19
URL: http://allysandra.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0