People get ready..

Hallo.
Sitter grymt trött här hemma, äntligen, fast med blåsor på foten.
Nästan att jag somnade på bussen förut. Lite illa om jag hade gjort det.
Men idag har det blivit 4 lektioner på den vanliga skolan, sedan ta bussen till stan med tre asroliga personer.
HIHI, lite väl roligt på bussen. HIHI. Men sedan blev det Engelska A kursstart. WOHO. Kände igen endel!
Kom i grupp med de från min skola, rud, nyed och någon till :) UNDERBART. Läraren vi har verkar kul också!
Fast, jag tror inte jag kommer hitta nästa gång vart vi ska vara. HAHA blir att leta lite galet mycket nästa gång.
Fick lära känna endel i gruppen, vissa kände jag redan, så det var inte så svårt..
Sedan väntade jag lite med Dimen på hennes buss, sedan gick jag längs älven till Kulturskolan.
Har låten People Get Ready i läxa nu, det var den vi satt och öva på i 15 min eller något.
Tog bussen hem sedan. NU ÄR JAG HÄR.. och har läxor som jag inte orkar med.
Hajdå ♥

Kommentarer
Postat av: MYMiC

ahhahahaaha att den äger XD

2010-08-31 @ 21:05:47
URL: http://mymic.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0