Grillning marshmellows på klippa.

Haj dålig uppdatering på sistone, men skolan tar energin ifrån mig.
Okej? Men idag blev det skola trots att jag mådde skit i morse.
Vaknade av att jag skakade och frös trots täcket och en panik attack på gång.
Tänkte att det var sista skoldagen. OCH vi hade musik. So well, jag gick i alla fall.
Det blev rätt bra endå. Trots att foten är jobbig just nu efter idrotten.
Jag + idrott. Funkar ALDRIG, inte undra på att idrottsläraren kallade mig handikappad.
Dessutom blev det att prata med SYV killen. var rätt okej det.
Vi får se vad jag väljer. Gick hem sedan

Johanna ringde mig helt plötsligt och fråga om jag ville med och grilla marshmellows.
Jodå, så jag packade ner allt, cyklade ner till pappa och lämna packning och träffa
Johanna, Jessica och Elin för att cykla vidare till en klippa någonstans.
Riktigt mysigt var det, Oh yeees. it was. Danke für this!
Bilder kommer i morgon! Tror jag. Måste kika igenom bilderna.
Ser på film och tjatar på min pappa om ny mobil. hah.
Hajdå, denna är min söta knas lama ♥


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0