Uppdatering och en lagom glad Frida!

Tjaaaa.
Är bara lite trött, men ska göra mig dreta trött! Måste sova tidigt för jag ska upp halv 5 i morgon.
EHEHEHEHEH. :c Men det blir värt. Åker kl 6 från skolan och är hemma vid 23.30
Imorgon - Åker till Stockholm med alla 9:or, blir riksdagen, rundvandring i gamlastan och shopping!
Onsdag → Måndag = Ledig. Vara med vänner & familj, slappa. Ska även ta en spruta..
Tisdag 7/6 - special dag med klassen
Onsdag 8/6 - städdag och även bal på kvällen. (Kommer kanske bilder därifrån.)
Torsdag 9/6 - avslutningsmiddag
Fredag 10/6 - skolavslutning, se VIDAR på kvällen :)

Idag har jag varit i skolan och haft min sista riktiga skoldag. 
Sista bild lektionen.. EVER! Och denna lektion var knasig. O.o
Fick reda på en del betyg och de är verkligen förändrade. Åt det positiva hållet åtminstone! :D
Sedan drog jag hem och lämnade av skolsaker. Cyklade sedan till stan för att vara med MAJA :D
wiho! Träffade sedan Mikaela :) Dessutom blev det lite skateboard åking för Majas del. (a)
Nu skall jag dra och packa ner viktiga saker! Fixar tidsinställt inför i morgon ;)
God natt och ha det bra ♥

Kommentarer
Postat av: ylva

Sv: jag är fail så jag vet inte om jag redan har svarat på det här men aa....

haha, dom var väääääldigt knasiga!



2011-05-30 @ 22:20:47
URL: http://ylvahelena.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0