Stressigt och packar inför imorgon.

Tjenare!
Har endel att göra och händer mycket till helgen.
Ska packa inför att åka till pappa imorgon kväll. Ska även plugga, läsa och virka.
Imorgon blir det skola, då vi ska till badhuset, hem emellan och fixa, sen blir det att kolla på dansexpo och sedan på filmkväll med danstjejerna och tillsist hem till pappa!
På lördag ska jag nog till Emelie! Blir mys! ♥ Blir att plugga annars.
På söndag ska jag se på när min kompis tar konfirmation.

Idag har det blivit skola med NP engelska muntligt och mycket teknik! :)
Cyklade idag till skolan och det tog ca 20 min och 11 min hem. WOHO. :D
Sedan blev det att försöka plugga och sedan ha dansträning i ca 1 och en halvtimme.
Supertrött nu, god natt och sov gott!

Btw, rösta gärna på mig nr 9 på denna blogg :)

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv:tack så mkt, jag tkr de gick skitbra, får se om man får de eller inte. gör du dag?

2011-05-20 @ 14:53:35
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Ja, det tyckte jag med :)

De var så lite så :)

2011-05-20 @ 22:08:31
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0