Rymdmonster och stenåldern!

Hello! :D
Jag har inte orkat eller haft tid denna helg till något.
Men i fredagskväll blev det genrep på friluftsteatern med allt kulturskole folk! Frös som bara den, öronen blev lite skadade också. De knasade endel med ljudet ibland.
Igår blev det att spela 3 låtar på gitarr med 100 personer till i Mariebergsskogen.
Lyssnade på när syster spela. Gick runt med Ebba och Agnes och hamnade i vår "louge" (Elrummet)
Fixade till oss och var med sedan i en tvåtimmars föreställning fylld med musik, teater och dans :)
Vi (Äldsta dansarna från kulturskolan) framförde ett 9 min dansstycke. Stenåldern vs 2011.
Det är Carl Olof Berg som har varit med och koreograferat detta :)
Allt detta var för att Kulturskolan i karlstad fyller 50 år i år
Så många spelningar var det under dagen och avslutades med stor födelsedagsföreställning!
Träffade väldigt många under dagen.
Idag har det blivit rep 10 - 11 och sedan 14 - 16, detta med musikalungdom och en kör.
Vi satte upp en musikal som hette Superhjältar och rymdmonster med en massa barn
Jag var musiker, rymdmonster och dansare. Kändes bra och blev väldigt kul :)
Sedan blev det kladdkaka, nom nom
Nu sitter jag här, och ser fram emot tisdag :) GOD NATT ♥

Kommentarer
Postat av: joanna-att leva med Aspergers syndrom

svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

Om du säger till när du lagt till mig så lägger jag till dig med:)

kram

2011-05-29 @ 20:57:19
URL: http://domkallarmighannes.com

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0