Hihi, Chuck Norris for the win.



Hej!
Har för 2 timmar sedan kommit hem till pappa efter en stressig dag.
Blev skola, sedan badhuset där jag fick panik, sedan skynda hem och fixa mig och väskorna på en + ½ timme.
Befann mig sedan på torget och kollade på dansexpon i 1 ½ timme med danstjejerna. Vi var 8 st av 19.
Sedan drog vi mot E' med cykel allihopa, fast jag och F' drog och hämtade pizza.
Sen satt vi och snackade film alla vi 8 och såg tillslut på film. Tjuvarnas mästare, tror jag vi såg, den var bra!
När filmen var slut drog nästan alla. Jag och F' stannade kvar hos E' till 23 och drack te och snackade om mycket!
Nu ska jag sova, blir att dra till söta Emelie i morgon ♥
Ha det fint, puss.

Kommentarer
Postat av: ylva

ofta du typ går i skolan på lördagar? :o

eller så är de bara jag som är trög och har fattat fel...

2011-05-21 @ 21:53:11
URL: http://ylvahelena.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0