Endast 7 skoldagar kvar!

Tja.
Jag är smått glad härva! Det lönar sig att slita som ett djur ibland :)
Jag har höjt mig i 3 ämnen än sålänge, vi får se hur det slutar! :D

Igår blev det ingen uppdatering, men var i skolan, sedan var jag med Emelie, Maja och Robin!
Efter det blev det att plugga och göra färdigt svenska uppgifter!
Idag har det blivit skola med lite tråkigheter
och sedan drog jag ner på stan för prata om massor med Sofia som inte hunnits med!
Nu ska jag plugga inför sista provet jag kommer att ha i grundskolan och även göra lite på teknikarbetet! Måste göra färdigt skissen och hitta en bra platt-tv ;) Vi gör lägenheter vettni!
TJOFLÖJT :D♥

ps. hemligheten som jag snackade om i förra inlägget kommer senare i veckan.
det har nämts förut, det är endast min syster som vet vad hemligheten innebär :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0