He's the reason for the teardrops on my guitar..

Tjenare.
Är supertrött nu, sovit dåligt senaste natten och kom hem för drygt en och en halv timme sedan.
Dock väldigt blöt och sur, jag lyckades att ramla på en isfläck och landa i en vattenpöl. Mobilen med. :)
Mobilen lever i alla fall nu! HAHA.

På senaste tiden har jag varit i skolan, dansat, pluggat, spelat gitarr och sjungit.
Även umgåtts med folk och tagit en skön springtur med en vän.
Idag har jag varit och åkt skridskor utomhus med skolan då det snöa/regnade! :thumbup:
Även varit på möte, sedan dans lektion, möta upp folk och gått på en musikal.
Musikalen var bra, en av mina vänner var med där :) 

Imorgon blir det skola och om prov i matte :) 
Ska även vara med en vän på eftermiddagen och även till min pappa som jag inte sett på två veckor.
Resten av helgen blir plugg inför nationellt prov i kemi som är på onsdag.

Nu måste jag dra! Ska plugga inför matten i morgon!
Hare gött! ♥

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0