Pluggar för fullt! Tar halvt en paus från bloggandet..

Hej!
Det är alldeles för mycket nu med skolan, så jag bloggar inte lika mycket.
Idag har jag varit i skolan, haft en speciell förmiddag med engelska prov som skolverket ville.
Även fått tillbaka matte omprovet och nationellt som testades igår och känner mig enormt lättad.
Kommer inte blir sänkt i matte! :D Är asglad för det. :)
Mådde dåligt efter sistalektionen idag, var social på bussen med en vän och hade danslektion.
Det gick illa under danslektionen, då allt snurrade och begav mig hemmåt.
Blev att äta mat och dricka vatten och kollade om det kanske berodde på det.
Började även att baka vanliga chokladmuffins inför imorgon kväll.
Nu sitter jag och gör en powerpoint presentation om Dublin på gamla datorn.
Måste vara färdigt snart! Hoppas ni har haft en bra dag! Puss och kram ♥

Bild från wikipedia på en gata i Dublin.

Kommentarer
Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

Vad bra och skönt de. :D jag mår med bra :D



Vilken färg hade du valt på Converse skor? :D

2011-03-25 @ 06:21:52
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0