Huvudvärk och plugg.

Hello.
För att det är så trevligt och få sådant här fb loggen ;)
Fick en till några minuter senare på onsdags kvällen. :thumbup: -.-




Jag har pluggat väldigt mycket idag,
Även bakat inför imorgon, varit snäll mot syster och kollat på när hon spelade i 5- 10 minuter på en spelning
Då det tog en timme att bara åka dit. Nu mår jag väldigt dåligt.
Måste plugga ännu mera, så hela morgonen ska används till detta.
Jag vet att jag har lovat bilder, men jag hinner och orkar inte.
Jag vet att jag lovat att lägga upp en cover, men jag har inte haft tiden eller orken.
Vi får se hur saker och ting fortgår..

Kommentarer
Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

Åh tack :D hur äre de?

2011-03-27 @ 15:44:19
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/
Postat av: nathalie

sv; haha vad bra, tycker det bara är mysigt att släcka all belysning ett tag och tända ljus!=)



haha, ingen fara=) har det varit roligt då?

nja jag har varit hemma och tagit det lugnt, varit med pojkvännen osv=)

2011-03-27 @ 17:41:58
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0