HIH. En awesome dag med en saknad vän!

Tja.
Det har hänt endel sköjs idag.
Och min vecka är redan fullbokad, HEHEHEHE.
Imorgon blir det att vara med syster och sedan till en klinik att kolla upp mina ärr.

Idag har jag varit med Emelie ♥, som jag förövrigt inte sett på aslänge, och några mer :) ♥
Vi båda har varit väldigt trötta, hihi. Ganska övertrötta. 
Vi har suttit och snackat om mycket som hänt, gymnasium och festival. Metaltown (y)
Har även lyckats att förstöra mitt puder genom att tappa det i golvet.
Köpte nytt när jag ändå var på stan. HÖHÖ. Ja. jag är klantig. HÄHÄ.
Juste, blev även väckt av folk som skulle kolla elementet tidigt imorse. fy...
Nu blir det att kolla på Luftslottet som sprängdes. Kan endåså inte sova.
God natt folket. Sov gott! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Jag tänkte berätta att jag har en frågestund som pågår på min blogg, du kanske vill va med och fråga något. Skull betyda mycket för mig :)

Kram!

2011-03-02 @ 10:29:34
URL: http://eeemmamarie.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0