Gymnasievalet..

Tja.
Det är nog rätt många som har sökt I guess.
Jag har valt. För ett bra tag sen. Är säker på mina tre första.

Jag valde det jag ville hålla på med i framtiden för tillfället. Men endå kunna läsa vidare.
Det blev..
1. Estet Dans på komunal skola.
2. Naturvetenskap estet med inrikting musik på komunal skola.
3. Estet Dans på friskola.
4. Sam med inriktning media på komunal skola.
Ska kanske ändra om sista valet eller lägga till ett eller två val sedan i maj.
Dock till Estetik Media på en friskola och en komunal.

Jag är bara så himla rädd att jag inte kommer in. Men ska försöka tänka positivt istället.
Det är antagnings prov på första valet och skyhöga poäng på andra valet.
Det blir antagnings prov om ca tre veckor tror jag. Jag ska vara i hård träning med kondition och knän.
Ska även plugga hårdare än någonsin.. Jag måste.
ÖNSKA MIG LYCKA TILL, ska peppa.. rätt mycket <:
Nu ska jag försöka sova. God natt! ♥

Kommentarer
Postat av: M A L I N

Jag har precis vaknat och min morgon är väl inte så jätte bra. Min hals gör ont :P

2011-03-03 @ 09:51:57
URL: http://theaprilchild.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sV. händer idag då?

2011-03-03 @ 14:35:46
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Såklart önskar jag dig lycka till.



Tänk nu positivt, du kommer in!



Många kramar

2011-03-03 @ 22:49:10
URL: http://wiilow.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0